Sangen..

Sitter i sangen och tar en paus i min boklasning for ett inlagg.

Idag har varit en valdig bra dag o de tror jag min vardfamilj markte, iaf Erik nar han kom hem fran jobbet va jag valdigt glad imot vad jag varit dom senaste dagarna. Prata med Martin lange idag och tanker nog inte sticka under stolen med att de ar darfor jag ar gladare :D:D Maste verkligen ta och beratta om honom snart for min vardfamilj..

Dagen borjade med sovmorgon, gud sa underbart att fa sova sa lange jag ville, utan att stalla klockan :D vakna vid 10 och satte pa datan direkt.. Satt dar i en timme o sen duscha och gjorde mig klar for att jobba lite (jobba 12-17 idag). Va en kort dag och inte sa mycket som hande.. Vi va pa baksidag vid klatterstallningen o gunga lite och sa. Sen sov dom och jag prata med martin igen, sen kom Erik och Oskar hem och jag slutade 20 min efter de... Gick ner pa mitt rum o prata annu mera med Martin :D hehe sen va han tvungen att sova for klockan var over 1 hemma..

Efter de sa gick jag upp o vi at middag, Susen kom over for hon ar sjalv hemma sa erik och anna bjod over henne pa middag. Sa efter en trevlig middag o lite prat efterat sa gick jag ner pa mitt um vid 7, halv 8 nagon gang och laste bok och nu sitter jag har :D

Life is good right now :D

Tack Tessan for kommentaren, den varmde o satte fart pa hjarnan. Saknar dig oxa gumman..

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0