SAKNAR!!!

Jag saknar sverige o alla underbara manniskor som bor i de landet. Min LCC Julie va har pa mote nyss o gick igenom lite olika saker, hon fraga om jag hade hemlangtan. De anda jag svara pa de va att nicka sen kandes de som jag skulle borja grata, fy sager jag bara. Trodde de skulle bli forsta gangen jag grat har men stod imot. Sen snacka dom om semester o fraga om jag skulle aka utomlands, nej vart svaret. Da va de nagon av dom som sa, om hon inte far mera hemlangtan och aker hem over jul kanske. Da vart de lika dant att jag kande som jag skulle bryta ihop. De ar riktigt jobbigt att vara sa har langt hemmifarn just nu, o kanns inte som de blir lattare med tiden...


Saknar min familj... Farmor <3
jag o farmor

 


Kommentarer
Postat av: claes-Göran

Håll ut Jessica det kommer att kännas bättre,visa nu ditt rätta envisa jag

2009-10-20 @ 21:09:04
Postat av: Madde

Det kommer gå över. Va ledsen nästan varje dag å längtade hem när jag flyttade ner till Halmstad. Men det går över och du kommer in i rutinerna. Alla i sverige kommer finnas kvar. Det kommer snart börja kännas bättre. Jag tror på dig :D

2009-10-21 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0