P.S I Love You

Sitter i min ensamhet i kallaren o ser pa film. Den ar sa bra men snart slut o da ar de sagan som galler... Borjar kl 8 i morgon o jobbar till 15 sa lite kortare dag i morgon :P

Idag va vi pa cirkus men Oskar tyckte inte den va sa bra sa vi akte redan i paus. Gjorde inte mig natt heller, tyckte de va sadar. Sen sa har jag bara varit hemma o  last o pratat med familj o vanner pa msn. Har fatt den datan jag ska ha nu sa har skaffat skype. Om ni vill lagga till mig sa sok pa mitt namn o staden ar sa klart Los Altos Hills i USA :D Har oxa vanliga msn pa den har sa jag kan anvanda min cam o slippa logga in pa msn pa webben..

Kanns tomt utan Jannike men pa ett satt ar de lite bra for da far jag gora pa mitt satt med barnen o skaffa mina egna rutiner med dom. Men kommer bli mycket jobbigare nu nar vi inte tar en varsin..

Saknar alsk, sjuk ar han oxa. Hoppas han inte sliter ut sig for mycket idag nar han har feber, ta de lugnt som du sager till mig :D

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0