ny dag..

hej alla nyfikna javlar som laser ;P

Dagen har varit ok, men inte mycket mera an de. Borja med att jag vakna av att nagon av tvillingarna star och gallskriker nagon stanns i huset, troligvis nara trappen. Vander mig om och somnar om.. Vaknar en stund senare och kollar pa klockan, hum jag ska upp om en minut, skit i de jag kan duscha senare. Sa staller om klockan sa jag far sova en kvart till :D Till slut gar jag upp och kanner mig inte alls bra, kommer upp och Erik fragar om jag ar sjuk... Nja, mar int sa bra iaf..
Men jaja bara att jobba pa for va inte sa illa. Sen gar formiddagen och dom ar griniga om bara den. Eftermiddagen ar lite battre men inte mycket. Sen akte vi till Stanford shopping center, stort och dyrt. Va bla inne pa Gap och Tiffenys men kopte sa klart inget.. sen hem och ata, tacos :D:D mums som jag hade gjort medans sonja o maja sov pa eftermiddagen. Har jag langtat efter sen i helgen nu sa va pa tiden..

Nu i kvall sa har jag sett pa film, high school musica. Hade inte satt den sista an sa tyckte de va dags for de...
Nar vi and ar inne pa film sa kan jag saga att jag langtar till New Moon kommer ut den 20 november pa bio, helt klart att jag sa se den typ direkt :D

Prata lite med sverige (mamma o pappa) idag :D inte ovanligt ifs men brukar aldrig namna de sa var dags. Dels for att jag inte prata med nagon annan :( och for att folk kanske undra om jag nagonsin pratar med dom nu mera... :D Och sa har jag fatt reda pa min fina lon oxa, fick ganska mycket mer an vad jag trodde sa kanner mig valdigt rik nu:D hehe

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0