nap-time

Kvallen igar va helt ok, fast jag inte traffa frida som sa att hon skulle komma :/ Va ganska manga da men ingen som jag direkt prata sa mcket med forutom Jannike sa klart. Drack varm choklad, va gott men kandes som jag kunde skippat gradden men maste ju testa innan man gor nagra andringa...

Kom hem vid halv 1 typ sa va bara att ga o lagga sig for jag skulle borja jobba kl 8 sa va lite sliten i morse men borja ardna sig nu. Bada  sonja o maja for forsta gangen sjalv, gick jatte bra o alla overlevde sa vart ett lyckat resultat. Och dom skrek nastan inget sa jag ar nojd. Fick dom att somna sjalv oxa sa de gar bra nar jannike inte ar med men sa fort hon kommer sa borjar dom grata o vill ga till henne.. Just nu sover dom o ar sa duktiga, har sovit i 1 timme sa kommer vakna om allt mellan 1 minut till 1 timme. Nagon mera an jag som tycker att tva nap-times ar for mycket nar dom ar 14 mander. Dom sover ju inte langre pa eftermiddagarna nar dom sover pa formiddagarna sa jag ycker dom ska andra sa dom sover en gang efter lunchen bara..


Jag ar grymt sugen pa en cheese o va nara pa att ga till donken efter Cafe Borronie igar men vi gjorde aldrig de for jag va sa trott. Men tank om dom inte ar lika goda har som hemma, tror jag nog att dom inte kommer vara, men de ar psykiskt bara...

Idag kommer en ny film som vi ska se, hyr sa dom kommer i brevladan o sen skickar tillbaka o far en ny film 2 dagar efter. Anna o Erik tycker att de ar ett bra satt att lara sig engelska o inte mig emot, jag alskar att se pa film sa :P

Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0