Ikea o Fame pa en dag...

Hej pa er som laser denna trakiga sak som kallas blogg...

Igar kom jag inte in pa bloggen va nagon konstin anledning sa vart inget inlagg da. Men kan saga att de va ett javla vader, inte kom jag till CA for att jag ville se en hoststorm for de har vi hemma oxa. Va inne hela dagen for de regnade fran att vi gick upp tills vi gick o la oss. Vaknade i morse o de regnade da oxa men avtog under dagen sa solen sken nar vi va pa vag till Ikea vid halv 11... 
Va pa ett kontor for att fa ett social securety number sa jag kan oppna ett bankkonto o skaffa mig ett korkort har.


Har satt vi nastan hela dagen igar...


Idag har vi varit pa Ikea, hehe Erik tyckte de va lite kul att jag varit har en vecka o redan akte vi till Ikea. Koppte lite svenskt godis men annars sa vart de inget speciellt. Idag va flickorna inte sa roliga, dom sov nastan inget sa va valdigt trotta o griniga vid middagen. Barn brukar ju somna i bilen men inte sonja o maja. Fick laga mat idag, va kalkonfars med ost, va valdigt gott :P

Va pa bio idag oxa efter vi slutade o sag nya fame, den a grymt bra!!! gillar man musik, dans o orginalet sa maste man se den :D

Blir valdigt irriterad pa internet for de funkar nar de vill typ och kan inte ladda upp nya bilder har for da stangs de av sa blir inga bilder i kvall iaf.

saknar er!!!
Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Bettan

När första månaden har gått lovar jag att du kommer undra varför du längtade hem. Ungarna verkar vara i samma ålder som de tvillingar jag tog hand om. O vet du? Jag träffade dem förra sommaren och nu är de inga småtroll längre. De tyckte det var helkul när jag berättade saker vi gjort och som de inte kom ihåg och ingen annan heller visste ju för det var ju jag och dem.



Kramis Bettan

2009-10-15 @ 09:40:11
Postat av: Claes-Göran

Du ska vara glad för en höststorm här hemma är det vinterstorm omkring 0 grader o nordliga vindar det var mycke bättre på rhodos +28,ha det så bra

Kram pappa

2009-10-15 @ 10:07:34
Postat av: monica olovsson

saknar du sebbe med ?? tror det är han du saknar mest av allt ..ha en bra kväll

2009-10-15 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0