Home

Nu ar jag hemma efter en hel dag i San Francisco med janike. Kom hem vid 8 typ och akte nagon gang vid kvart i 10...  vart lite handlat sa har spenderat en del pengar. Kopte vykort, t-shirt som de star I <3 SF pa, choklad, ny planbok (igen) och dekorationsnagerlacka...


Dagen borjade vid 8 da jag gick upp och vantade ca 30 min pa toan for att janike va dar, sen nar hon va klar sa fick jag ga och gora mig iordning sen frukost och sen bil till taget och efter de tag till down town SF.. Va omkring o titta och virra pa nagon byss som akte genom halva SF innan vi kom dit vi skulle och sen sa titta vi lite i affarer och koppte som sagt lite. Va mycket folk for armen hade flyguppvisning sa va javligt trangt. Sen gick vi till natt som jag tror kommer bli min favorit affar. Forever 21, jatte mycket fina saker o inte allt for dyrt. Och va i en anna affar som hette choclate heaven ch hitta lite mumsit dar...

Fan vad jag langtar hem, elr inte hem men langtar efter alla hemma. Mamma, pappa, syster, kakan, berga, fia, lina, ida, linnsan o martin sa klart, kanns hamskt just nu och vill bara hem o krama er alla. Men tanker absolut inte ge upp an utan att ge det en riktig channs!!! Sa ni slipper mig lite till ;P Hoppas ni alla har det bra hemma i kalla sverige :D

Nu blir de nog duschen snart..

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter riktigt nice :D



Jag hoppas du håller ut för du kommer ha de väldigt kul tror jag :)



Puss <3 miss you

2009-10-12 @ 19:43:39
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/
Postat av: Sara Jonsson

hehe det där forevere 21 är syrrans absoluta favorit affär efter att hon var där :)

2009-10-20 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0