home...

Jaha som vanligt kul att ni tittar in och laser om mitt liv har i CA.  

 

Idag va de traff med min LCC (local childcare coordinator) o familjerna var medbjudna for att gor de hela till en familjedag dar vi gjorde ansiktsmalningar (jag va skit bra pa de, not) hehe och tatueringar och sa klart nar de borjar narma sig halloween, sa vart de oxa att skara pumpa. Sag ut som dom flesta hade de roligt iaf. Traffa nagra trevliga tjejer i min LCC grupp, vi hade manga tyskor o en del svenskar. hehe ve en tjej som kom med fotbollskor i handen o en Umea IK troja sa inte sa svart att fundera ut vart hon va ifran.. :D Tess som jag traffa pa Barrone va oxa dar sa va kul att man kande igen nagon...

Sen akte vi hem o jag gick o la mig i sangen med min nya data :D prata lite med sverige o sa... och sedan va de dags for att ga till Anna o Eriks granne, men kande inte for de sa stannade hemma forst en stund och sen kom anna hem och hemtade mig. Efter att jag hade sovit sa vart ju inte piggare precis. Och sa fragade jag om de va mycket folk, anna sa att dom flesta hade akt hem men de va typ 25, 30 pers kvar nar jag kom dit sa hade nog varit valdigt myket folk da. Men traffa nagra trevliga manniskor men holl mig till anna o erik, tryggast sa. God mat oxa, aven om jag typ bara tog fruktsallad och revbenspjall. Kannde mig inte sa pigg for en fest och va inte hungrig men bara le och se glad ut och halsa pa alla som hasade pa dig :D

Nu sitter jag har igen pa mitt trygga, skona o lugna rum och hor Oskar springa omkring pa vaningen over mig. Han ar jobbig kan jag lova. Knappt att han lyssnar pa sina foraldrar och inte alls pa mig, om jag far en sadan jobbig unge sa kommer jag halla battre koll pa honom iaf o se till att han for lite disiplin. Han ar snart 4 och verkar som han tror att han kan gora vad han vill.

Ja ja atrer till mitt rum, har spenderar jag mycket av min tid o tanker pa sverige o alla dar hemma. Idag har inte varit en rolig dag alls om man tanker fran de perspektiver. Langtar verkligen hem hur mycket om halst idag o kanns inte alls bra. Kanner mig slo och trott och som jag inte vill gora nagonting alls. Vill bara ligga har o halst dra tacket over mig o somna..

(Varfor kan du bara inte ta hand om dig sjalv, forstar du inte att jag blir orolig...)

Oj vart langt de har, men hoppas ni har fatt ut natt av att lasa de iaf...

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Therese K

Du är så söööt Jessica. Men tänk på att du är på ett äventyr nu, du kommer bara få uppleva det här EN GÅNG i hela ditt liv. Försök att njuta! Vi här hemma saknar dig också men tiden går alldeles för snabbt och vi kommer ses snart igen, ta tillvara på tiden. Jag vet att det kan vara tungt att vara ensam i en helt ny stad (okej, du är ju en bit bort också men ändå) men inget blir bättre för att man gräver ner sig, även fast det känns så... Tänker på dig och vill att du ska ha ROLIGT, för livet är KUL. Oftast är det bara man själv som sätter begränsningar, och hindrar sig själv. Allt sitter i huvudet ;) tänk på det pussss

2009-10-26 @ 11:05:12
URL: http://metrobloggen.se/fivestepsback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0