hej :P

hej nu har jag antligen skaffat mig en blogg sa ni dar hemma kan fa reda pa vad jag styr med pa den har sidan av atlanten..

Idag akte jag o Janike deras au pair som dom hade innan in till San Francisco. Akte till Golden Gate Bridge och till Golden Gate Park. Da sa gick vi till natt som hette Academy Of Sciences dar dom bland annat hade olika regnskogar som man kunde ga till... Tog bilder ut over golden gata bridge som jag hoppas jag ska kunna fa in har snart. I morgon ska vi till SF igen men in mera centralt och kolla lite, sa ska janike visa hur jag ska ta taget o lite sant.

jag vid golden gate bridge

Barnen fick paketen idag oxa, dom vart sa glada sa even om inte S o M forstod riktigt, men O vart hur glad som helst och skulle se pa filmen direkt...

Saknar alla och har san grym hemlangtan sa de ar inte klokt!!! Saknar en lite extra, grattis pa fodelsedagen igen, onskar jag kunde varit dar...

Puss o kram pa er <3 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen kom den :D



Puss <3

2009-10-11 @ 14:26:51
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0