Halloween...

Jaha, da har Eriks mamma kommit hit. Hon verkar trevlig, fast har inte pratat sa mycket med henne...

Pluggar lite till korkort idag. Kanns konstigt for de va bara ett halvar sen som jag fick mitt svenska, o inte sa kul att sitta o plugga igen men de finns ju inget alternativ sa bara att bita i de sura applet. Anna sa att kugga va inte ett alternativ sa bara att kora pa... Gjorde ett tast prov igar (de forsta, utan att jag last boken) och fick 13 fel av 50 fragor sa inte allt for illa maste jag saga :D

Ska se pa underbara Twilight ikvall, alskar den filmen och langtar som fan till New Moon kommer oxa. Funderar pa att aka och kopa natt gott till filmen elr om man ska noja sig med de dom har hemma..

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0