haha xD

Jag laste Therese blogg just nu, tidsfordriv sa de skrier om de men kul att lasa om vad som hander hemma... Ja iaf sa skrev hon att att de bara va ett par timmar kvar till hon skulle fa lon, da slog de mig att jag har fatt lon men har ingen aning om hur mycket xD har inte pratar med min mor pa ganska lange sa har faktiskt ingenaning om hur mycket jag fatt, vet bara att jag har ganska mycket pengar pa mitt svenska konto.. :D
Sa mamma, nar du laser de har kan du ju skicka ett mail och skiva hur mycket jag fick och hur mycket pangar jag har pa kontot, de skulle uppskattas :D:D hehe

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: angi

hej mamma är på kurs hon kommer hem på torsdag kväll.... och din lönespes låg i köket och du har fått en hel del pengar kan jag lova... vi kanske kan höras på msn ikväll puzz från syster

2009-10-27 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0