Great America...

Jaha den har dagen har de varit full fart kanns de som. Gick upp vid 20 i 9 for att duscha o lite sa, sen akte vi vid ca 10 till Great America som er en nojes o vatten park. De ar lagsesong nu (o de ar fortfarande runt 20 grader har) sa vattendelen va inte oppen langre. Vi at mat o lite sa dar o akte nagra attraktioner men Jannike ville inte aka nastan natt... :/

Sen trode jag att vi skulle do oxa, fassna i ett utkikstorn o satt dar i minst 5 minuter. Typ 15-20 meter upp i luften, o jag som inte gillar hojder tyckte de va grymt jobbigt. Va inte langt ifran paniken kan jag saga. Dom andra va mera lugna, anna sa att hon skulle ha gatt pa toan innan hehe. O jag borja prata o skrika om att vi skulle bli koldioxid forgiftade for AC:n stangdes oxa av nar vi stanna, fy de va skrack kan jag lova!! o ingen att halla i handen heller...


Nar vi kom hem sa fixa vi lite o jag prata med min alsk, sen akte vi till Los Altos o Safeway for att Jannike, som lamnar mig i morgon, va tvungen att kopa tidningar till flyget o vaxla in sina mynt till sedlar sa hon slapp slapa pa dom.. Vart donken oxa, en cheese o en liten cola. (Men sag inget till anna o erik om de for de vet dom inte om hihi)

Sen hem o middag med grannar till Anna o Erik, sa va valkomsmiddag for mig o hejda middag for Jannike pa samma gang. Dom va jatte trevliga o fraga massa fragon sa jag inte skulle kanna mig utanfor. Dom hette Susan o Chrris for ovrigt o va har idag o hjalpte erik att satta upp hela klatterstallningen pa baksidan med gungor o allt sa nu kan vi leka har ute :D

Puss o kram, saknar er alla hemma i Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0