fortsattning..

Forlat glomde lite till..

Dagens ris gar till vissa kompisar som inte behandlar en van bra alla. De kommer sluta med att ni jagar bort henne fran stan, de hoppas jag att ni ar medvetna om. Hon ar redan en bra bit pavag ska ni veta...

Dagens (elr snarare gardagens) glade ar for alla er som gillar speedway. Jag gor mitt basta for att hanga med i vad som hander, och tycker jag lyckas nar jag laste att Lindgren hade fatt ett wildcard for nasta ar. Som om inte de vore nog sa har oxa vargarnas lilla gullegris och nya stjarna Tia fatt ett wildcard till nasta ars GP, snacka om att de gjorde mig glad :D:D hihi Nu har vi iaf en GP forare igen efter som Scott inte kommer kora GP nasta ar...

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0