Forsta dagen...

Idag sa va forsta dagen o jobba... Va en kul dag med masso olika handelser. Vakna upp och gick upp for att ge tjejerna frukost, jag o Jannike mata en varsin o sen efter de sa vart de lite lek o sen bad... Efter badet vart de annu mera lek o sen sova dags. Medans dom sov sa satte vi igang en tvatt och sen satt vi oss vid en varsin data. Sen akte vi till parken o tog med lunschen dit.



Kom hem mellan 3 o halv 4 tvatta och bytte bloja pa dom o sen sova igen for flickorna. Sen forberrede vi maten och efter de sa sa erik att jannike skulle visa mig en vag som dom gar nar dom ar ute o gar. Jobbigt kan jag saga efter som de typ inte finns nagon slat mark har utan bara masser med branta backar...  Sen mat o efter de skte vi till target o valmart sa har fatt en plattang entligen nu :P o den ar bla!! :D



har fortfarande massa hemlangtan men fick iaf prata lite idag med personer som jag saknar grym mycket!!! <3<3<3

i morgon ska de bli storm har sa far se hur de gar, ska oxa aka med anna (min vardmamma) och fixa social security number sa jag kan ta korkort o.s.v...

Puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: monica olovsson

men lilla gumman du gnäller om backar där.. har du gått järnvägsbron vid polishuset..där kallar jag backe..L ha en bra dag

2009-10-14 @ 20:54:15
Postat av: Kapten Mahrs

Fan nästan så jag funderar på att tagga till USA snart :D

2009-10-15 @ 12:48:10
URL: http://kapten.mahrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0