:(

Vet inte vad jag skulle gora utan vissa manniskor. Ni ar underbara bara sa ni vet de <3

Nar jag skrev som jag gjorde sa visste jag att de skulle fa konsekvenser men aldrig de har, trodde inte hon skulle reagera som hon gjorde men angrar ingenting. Och absolut inte att jag star upp for vad jag tycker angaende hur dom behandlar Fia. Hon ar vard sa mycket battre an sa...
Visst ar de trakigt, jatte trakigt att de vart sa har men kanske ar de basta. Jag vill iaf inte vara van med nagon som beter sig sa har mot folk som hon kallade bastavan..

Dagen har varit trakig med undantag for nagon timme pa msn men kakan o martin, tack for de. You gys made my day. Saknar er valdigt mycket men kanns sa mycket battre efter jag pratar med er. <3

Skulle nagon av mina vanner som laser de har kunna tala om for en annan van, Lina Bandemo, hur mycket jag saknar henne. Skicka ett sms till henne Kakan (du som skickar gratis :P) och skriv att jag saknar och alskar henne och hoppas hon har de bra. Sag oxa att jag tankte pa henne harom dagen, hon kommer att forsta vad jag menar. Avsluta med puss o ett hjarta ar du snall :D
Litar pa dig nu kakan.. :D

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0