Eftermiddagen....

Nu ar de slut pa denna arbetsdagen, eftermiddagen spenderades pa lite olika satt. Forst sa gick vi ut efter maten o lekte pa baksidan men flickorna klattrade bara upp i leran i slanten sa vi gick in efter ca 30 min. Efter de sa akte vi o handlade med Anna , trevligt. Handlade lite olika korvar, o lite kott o annat. Sen sa kopte hon en ny dvd som enligt dom i affaten skulle ta dom svenska dvd:skivorna sa far val hoppas pa de..

Sen kom vi hem (hemtade Oskar oxa) o gorde lite olika saker men tillslut sa vart de kvallsmat, korv o potatismos :D mums. O efter maten sa gick vi pa en promenad. Va hemma lagon tills jag slutade kl 7 o nu sitter jag har, 42 minuter senare sa skriver pa min lilla blogg.  

Resten av kvallen kommer nog spenderas med min dator, min bok elr med anna o lite glass.. (tv oxa hoppas jag pa, om de finns natt att se pa) 

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0