bok nord :)

Jaha da ar de dags att forsoka sova, kanns ganska lockande kan jag saga :P
Har precis last klart Ljudet av ditt hjarta, den ar sa bra.. onskar bara att jag hade den sista oxa :) Ska kopa bockerna pa engelska har jag kommit fram till, frida sa att dom va mycket battre plus att da far jag den sista boken ocksa. Jag far vanta tills jag kommer hem till sverige igen for att kopa den pa svenska...

Helvete de va en sak som slog mig nu. Varan data hemma krascha, vilket betyder att all min musik (den viktigste har jag pa mobilen) och framfor allt, alla mina bilder ar borta!! hjalp :( tankte inte pa de nar mamma sa vad som hade hant utan kom pa de nu utav nagon anledning..

You're the only one I'm aiming for
You're amazing just because you are
I miss you more than ever
I'll wait for you forever

<3


Puss o Kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0