Dom vill inte sova...

Dom sma vill inte sova men jag har slutat nu sa inte mitt problem. hehe Anna sitter har i soffan brevid o gor nagon virkning av natt slag o hon tyckte att dom kunde ligga ner o vila lite, inte for jag tror att dom gor de.

Pa eftermiddagen sa gick vi ut pa baksidag o lekte, dom har gung o klatter stallning sa va kul tyckte dom aven om jag var livradd att dom skulle ramla o sla sig. Sen vart de in o byta om for dom vart sa smutsiga o blota av att vara ute sen kom anna hemma nastan direkt sa har varit en valdigt lugn dag idag.

Ska ut o ovningskora sen plus att min LCC kommer idag for forsta gangen oxa...

o nu kom regnet oxa :( men ska vara fint resten av veckan anna sa mellan 20 o 25 grader

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0