denna dagen gar till historien...

jaha vart ska jag borja...
Idag sa ramlade sonja o slog i huvudet for hon skot ifran sig sjalv fran bordet medans jag fixade det sista pa deras mat. Anna o jag sprang fram bada tva men ingen storre fara.

Hela morgonom o formiddagen va dom griniga o vart inte battre vid lunch untan tvartom. Sa gick ut med dom en stund i vagnen o efter de vart dom lite gladare sa vart lunch da ute i vagnen.. Sen vart de in o dom lekte snallt tills dom skulle sova. Och hor o hapna, bada somna typ direkt :O

Sen vakan dom efter ca 1 timme o 15 min sa gick upp och hamta dom. Fran kl 10 over 4 till kl halv 6 sa vagrade sonja lamna mig. Hon ville ligga pa mig inne i soffan o halst inte rora sig med men de funka sa lange jag holl i henne. Jag tyckte dom va lite varma o nar anna kom hem halv 6 sa tog vi tempen, o gissa om dom inte hade ca 39 graders feber bada tva. tur att de bara var sonja som va sa grinig o inte bada tva. Sa da vart e medicin o efter de middag o da vart de battre :D

Snart ska jag till cafe borrone, nice nice :D

hoppas ni sover gott sverige, Puss o Kram pa er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0