Cafe Borrone i kvall...

Dagen har varit riktigt bra. jag borjade ju kl 10.30 men flickorna sov till kvart i 12 sa va jatte sjont. Nar dom vakna sa at dom lite lunch, fiskbullar o sotpotatis stog pa menyn for dom sma... Efter de sa hande inte sa mycket, vi va hemma och tog en pomenad pa eftermiddagen efter tva nagon gang. Sa slutade Jannike kl 3 sa jag va sjalv med Sonja o Maja idag for forsta gangen. Gick jatte bra sa lange som dom inte sag Erik som hade kommit hem fran jobbet men satt o jobbade lite hemifran...

Jag dromde en sjuk drom i natt men inget jag har lust att skriva om har, men va inget trevligt iaf. Men tankte att jag skulle namna de iaf :D 

I kvall ska vi till Cafe Borrone pa au pair traff, ska bli kul o fa traffa nagra andra au pairer sa vet jag ju att de kommer iaf vara nagon dar som jag kanner efter som frida sa att hon skulle ga :D Kul att traffas igen... Va riktigt kul att fa gora sig klar o sminka sig o fixa haret, har inte gort de pa valdigt lange...

Puss o kram pa er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0