Antligen ute ur huset...

Hej alla oroliga svenska som laser denna trakiga blogg :D glada att ni tittar in for att se hur jag har de.

Idag va jag i Palo Alto o traffa frida, va jatte kul att komma ut ur huset o traffa henna. Strosa omkriong o prata en stund o sen sa gick vi till Cheesecake Factory, de va jatte trevlig o mysig o jag at lax o frida at en gigantisk sallad som hon tog med sig halften av hem for hon inte orka hehe.. Sen gick vi till en Hallowen affar som va jatte roliga att ga omkring i, provade olika masker o sa. Sen vart de starbucks medans vi vanta pa att Erik, min vardpappa skulle komma o hamta mig. Sen fick jag kora hem, o tanka sig de va ingen bil som stog i vagen o inget radjur som sprang ut mitt framfor mig sa gick valdigt bra att kora hem. Bara att jag inte ar van vid alla backar o skarpa kurvor an, men de kommer val efter en stund antar jag...

I morgon ska jag aka till Cafe Borroni sjalv for forsta gangen, men ska traffa frida dar o hoppas o tror att sara oxa ska med :D blir trevligt tror jag :D Hoppas jag hittar bara.. hehe

Nej nu ar de nog dags for sangen snart, den lockar valdigt mycket efter en lang dag som denna.. :D

min sang :P
Min skona o valdigt lockande sang, som tyvarr ar full med ren tvatt som jag maste plocka in innan jag kan sova..

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en mysig kväll raring :) Hur gick körningen? :)

2009-10-22 @ 07:34:46
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0