Friends, now and 4-ever <3


Skulle vilja beratta for er om en van som jag har, en sandar van som man bara traffar en gang i livet. En van som man kommer sa bra overrens med sa dom andra vannerna undrar om man ljuger. Hon heter Sandra "Kakan" Karlsson, ar fodd den 11/02/1990 och heter Marie i andranamn. Hon ar nast aldst av 5 syskon, och en jatte bra syster!!!

Hon ar en av dom mest underbaraste manniskorna jag har traffat, och hon stallar alltid upp. Jag vet att hon alltid finns dar, aven om klockan ar 3 pa natten och hon ska upp om 3 timmar for att aka till skolan. Hon ar mitt bollplank och finns inget som jag inte skulle kunna beratta for henne. Finns inga hemmligheter som inte du far veta, finns inget som skulle kunna halla hamligt for dig! Gar inte en dag, inte anns en timme, utan att jag tanker pa dig och undrar hur du har de hemma i Sverige. Jag kan inte beskriva i ord hur mycket du betyder for mig men kan ju iaf fa forsoka...

Du ar min angel,
min egna sol i morkret
och en stjarna pa den himmel jag tittar upp pa.

Du ar min drog,
natt jag maste ha for att kanna mig hel
och helt ovardelig i mitt liv!!

Utan dig skulle jag inte kunna leva,
du ar foda, luft och vatten pa samma gang
You keep me going, only by being you <3


De har ar bara borjan pa vad du betyder for mig, alskar dig BFF<3. Sandra Marie Karlsson ar en underbar person som har stor del till att jag ar den jag ar idag, och att jag ar dar jag ar just nu. Du stottar alltid, aven om du bli lidande.. Den 11 februari 1990 tandes en stjarna, en sol och en angel foddes. Ett underverk kom till varan planet, och jag ar glad att jag far vara en del av de underverkets liv <3




Alskar dig BFF, now and 4-ever!!!  Miss you so mutch I'm going crazy!!<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0