Trotter..

Sitter i min kalla och ensama sang, som antligen borjar bli varm..

Har sett pa film ikvall, borja med att hela familjen sag pa Bilar. Den va bra, rolig :D hehe jag skratta mest tror jag. Sen akte Erik o jag ivag till Mountain View, dels for att jag skulle fa kora lite o sa kopte jag 3 bocker. Dom tre forsta i Twilight serien, tro de elr ej men dom har inte slapp den sista pa engelska i pocket heller. Sa vart bara dom 3 forsta, far se om dom nagonsin kommer slappa den sista i pocket.. Har lite lasning nu iaf framfor mig :P Men dom ar tjockare pa eng an pa svenska av nagon anledning, va lite storre text i den... Sen sa gick vi o kopte glass, min forsta glass som jag at ute har :D gott men kalt...

Nar vi kom hem sa gick jag ner o sag pa min film som jag hyrt, far 2 filmer i veckan :D Love N' Dancing, va helt ok men ingen ny favorit. Dirty dancing ar mycket battre ;P

Ska fixa med tvatten o sen sova :D

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0