Stadning :P

Jaa, jag gjorde de fast ingen hoade mig. Jag har stadat o tvattar for tillfallet :D Lyssnar pa musik for att hoja stammningen lite, Kalle Baah-  Sma svarata anglar spelas just nu..

Dagen har spenderats mest pa mitt rum, pratandes med Berga, Martin, pappa o syster.. tror jag fick med alla :) och sa klart stadandes :D jippi vad jag ar duktig. Nu har jag bara lite disk att ga upp med (frukostglaset o en skal jag haft notter i)

 
Sota Berga, saknar dig <3 Blir battre ska du se..

Ska ga upp o umgas lite med min vardfamilj hade jag tankt nu.. se vad dom styr med dar uppe. Mitt schema for nasta vecka va valdigt skont iaf, jobbar for de forsta bara 41 timmar istallet for 45 och slutar tidigt nastan varje dag forutom fredag.. T.ex. mandag, borjar 10.30 o slutar 15.30. En lagom dag :D Men borjar 7.30 tisdag o onsdag sa de va mindre kul..

Ikvall blir de film, Love N' Dancing tror jag den hetter :D

Puss o Kram <3 


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe hitta ingen bättre bild :P

jodå, det gör de nog :)

Och för dig med (:<3

2009-11-09 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0