Sangen <3

Ligger i sangen o pratar med varden basta bastis, Kakan <3 (som inte ska ha daligt samvete) o lyssnar pa vardens basta band, Neverstore!!! Woohoo, kan de bli battre :D

 

Har kommit fram till att snoriga ungar ar inte min grej, hoppas dom blir friska for dom ar riktigt jobbiga ibland nar dom ar sjuka. Men gjorde pannkakor till lunch o da at dom som dom aldrig satt mat sa de va bra :) Annars har vi inte gjort natt speciellt efter som dom ar sjuka, o jag va ganska trott idag oxa sa har inte haft sa mycket ork att gora natt..

Kvallen spenderades framfor tv o sag pa NBA, go Jonas Jerebko!!!  Forsta svensken i NBA nagonsin och han gor inte bort sig alls faktiskt :D Sen vid datan o lyssna pa musik, Bjorn Rosenstrom bla. Kanns valdigt svenska o paminner om hemma :) Har oxa hunnit med att lasa min People som anna fixa prenumeration at mig, ar ganska bra men valdigt mycket reklam. O jag gillar skvaller sa ar de bra tidsfordriv :D

I morgon SKA jag stada, de ar ett maste! Sen ska jag forsaka komma ut ur huset lite. Tror jag ska skicka ett sms till Tess o fraga om hon vill hitta pa natt. Skule vilja ta mig till en affar oxa sa jag kan kopa Twilight bockerna, men far se nar de blir av..

Nu ska jag forsoka nanna kudden :P


Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

lovar ska inte ha dåligt samvete för de som hände..



<3

2009-11-07 @ 10:27:13
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0