orka blogga?!?!

Hej pa er blir ett litet snabbt inlagg for jag ar trott och maste sova snart.. Har just nu sverige kontakt i form av Berga o mammsen :D nice. Mindre nice ar att de ar kallt i mitt rum och jag glomer alltid ta pa varmen innan jag ska sova. Alla som kanner mig vet att jag ar ganska sa frusen av mig sa inte alls skont just nu i min sang...

Idag va en lang dag, valdigt lang kanns de som.. Konstiga tider ar inget bra!! Men i morgon sa ar de gamla vanliga 8-6 som galler :) Annars sa har de val inte hant natt speciellt idag vad jag kan minnas. Elller forresten Anna klippte barnen idag, vart inte super bra och forstar varfor hon inte ar frisor men de duger val pa dom..

Min dumma internetbank funkar inte heller, javla skit sager jag bara! Vill ha tillgang over internet till mina pengar sa anna kan fa de jag ar skyldig. Har ju redan tjanat ihop de jag ar skyldig henne har men har inte lust att gora helt slut pa pengarna pa mitt amerikanska konto. Men anna verkar inte ha brottom att fa tillbaka pengarna, bara jag som vill ge tillbaka..

Nehe, time to sleep :)
Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0