Ny duschad :)

Torsdag idag och en del som har hant. Orka dock inte aka till Cafe Borrone ikvall, kande inte for de...

Har nyss duschar och innan de sag jag pa film och at chips o dipp, svenska chips fran ikea och svenska dipp fran mamma :D Gott, och sa va de en bra film oxa, Rent :) Den va insplad pa Brodway men att se de live hemma i Sverige med Linus och Linda va annu battre. De ar nog de basta jag satt live nagon gang, alla katgorier...

Fick biljeter av Anna till San Jose Sharks idag oxa, jippi min forsta NHL match :D Hon vann dom pa jobbet och efter som dom ar borta den dagen sa far jag ta med mig nagon och se, hoppas nagon vill bara.. Dom moter Chicago Blackhawks sa far se tva svenska :P Douglas Murray i Sharks och Niklas Hjalmarsson i Blackhawks, nice nice kan jag bara saga.. heja Doug, hoppas han tacklar mycket som han brukar ;)

Min vardpappa skrammde mig halft till dods idag oxa, stormar in i huset kvart over 3 nar han inte ska vara hemma forns kl 4. Sa sitter jag o viker barnens tvatt i soffan som star precis brevid dorren.. Hjalp va de and jag fick ur mig tror jag..
Visa sig att han hade last in sina bilnycklar i bilen och va tvungen att lana en arbetskambrats bil sa han kunde hamta reservnycken och sedan aka tilbaka till jobbet o hamta bilen.. Han vart lite sen hem, men inget att gora at..

Nehe, sova sa man kommer upp ur sangen i morgon i tid..

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0