Nojd :)

Jaha da ligger barnen i sin sangar, Sonja och Maja sover sen halv 8 och Oskar somnar nog nar som om han inte sover redan.. Sma skrikand 15 manaders babisar ar lattar att lagga en en snart 4 aring som langtar efter mamma..
Hehe trodde faktiskt att de inte skulle ga sa har smidigt som de gjorde nar Oskar vagrade ga upp efter filmen va slut. Han kom fran till att han skulle sova i kallaren i natt, vilket han saklart inte far. Sa fick bara upp honom sparkandes till koket och pratade med honom men han vagra lyssna, till slut fick jag in honom pa hans rum och vi prata mera dar. Han ville inte sova i sin sang och han ville att mamma skulle lasa saga. Jippi, grattis.. Men loste sig nar jag tog fram hans nya stora kartbok och visade vart jag bodde i Sverige, sen prata vi mera och han kom fram till att de kanske ar bast att sova i sin sang for de kan finnas spoken och haxor i kallarn.. sa vi laste bok, elr kollade i en bok om olika bilar, hehe ar han glad sa kan jag kolla och lasa om vad som halst :) Sen sa jag att sagan va slut och att de va dags att sova, men da sa Oskar snart 4 ar. Nej, maste borsta tandrna.. Sa duktig :P Sa efter de sa vart de sangen, och later som han sover nu :D Tog ca 1 h och 20 min hela grejen, typ lika lang tid som de tar for anna och erik att fa honom att sova :P

Jag har anmallt mig till kurser idag oxa, kommer sakert lara mig massor :D Riktigt nojd med de oxa faktiskt.. Ska sjunga och spla gitarr en ganing i vackan vardera. Sjunga tis och spla gitarr tors :D i 10 veckor.. borjar den 5 och 7 januari..

Nehe nu ska man hitta natt satt att spendera tiden innan vardisarna kommer hem fran 50-ars festen som dom ar pa.. och anna sa att de va bra om jag satt i vardagsrummet sa jag hor om Sonja och Maja vaknar till men finns inget att gora har, tack god gud for min data :D Ska lasa lite i Twilight oxa, bara pa sida 53 an sa lange.. 

Puss o Kram <3 pa er i Sverige 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0