minnet, bra men kort ;)

Glomde lite saker sa lika bra att skriva direkt igen :D Angaende min basta van, jag anvader mig av ditt sptify konto nu som du sa att jag kunde :D

Sen sa va de en till ska, riktigt sjukt faktiskt. Erik fick packet idag av Annas pappa. De va en varning for alg skylt, en riktig skylt. Ingen falsk utan akta som va anvand for den va lite sliten, inte mycket dock. Hennes pappa hade kopt den pa tradera elr va de va. Erik vart skit glad och Anna sa bara hela tiden att den skylter inte ska sattas upp. Hehe, jag tror den skylten kommer sitta uppe inom en vecka :P 

Nu ska jag fixa tvatten, lasa svenska nyheter och lyssna pa the king of pop :D

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0