min van ar bast!!

Fick ett jatte fint vykort idag fran kakan <3 Min lilla tvilling;) Saknar dig sa mycket sa de ar inte klokt. Har massor med bilder uppe pa min grderob och forra veckan fraga min vardpappa vem de va :P Hehe finns ingen battre an min van, klart hon ar vard massa bilder pa min garderob <3

    
Just nu sitter 2 bilder pa mig o kakan, en pa bara kakan, en pa vara hander (kortet jag fick idag), en fran studenten med bla jag, kakan och berga, lappen fran fia, min 18-ars present fran kakan (den oversta till vanster) och den fina inplastade kortet/pappret som jag fick innan jag akte av Lina (langst ner till vanster)



BFF <3


Igar ar vi kottbullar (som jag gjorde) och potatismos (som jag oxa gjorde) :D gissa om de va gatt!!! men jaa iaf, de va sa gott sa de vart oxa min lunch idag :D Mums vad gott de va, ketchup och mjolk till sa klart :D



Om 6 dagar fyller Oskar 4 ar, hjalp vad ska jag kopa :S vad koper man till en 4 aring?? Behover inte bry mig om de for dom ar anda inte hemma, dom ska bort onsdag-fredag sa ar ledig torsdag fredag :D Ska dock forsoka ge mig ut och handla lite o titta i helgen.. Hoppas jag inte virrar bort mig igen bara ;)
Och nar de galler hockeyn verkar de som jag far aka sjalv just nu. Ingen som kanner nagon har som dom tror vill ga pa en gratis NHL match?? Mickis sa nej igar for hon jobbade till samma tid som matchen borja och Sara ville inte ga. Tess har inte svarat pa mitt sms sa antar att inte hon vill. Bara Frida jag inte fragat men tror inte de ar nagon id'e men far val forsoka. Skicka till henne pa FB nu och fraga, hopas pa svar oxa..

Vart ett langt inlagg som vanligt :) men nu ska jag kolla bdb o sant och sen lasa lite Twilight.. Hade gott:D

Puss o Kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0