Live your dream..

Tjenis :P
Dagen har bestatt av musik, lasning, film och besok av Anna och Eriks kompisar.. Vaknade vid kvart over 9 av ett hogt och gallt skrik fran nagon av tjejerna, inte ett jatte bra satt att vakna pa men de va ingen ide att forsoka somna om da. Gick upp och tog en lang och valdigt skon dusch sen va de datan som gallde till kl vart ca 12 och da gick jag upp for frukost. En liten skal flingor for vi skulle ata lunch typ 30 min senare sa Erik nar jag hallde upp flingor..
Efter lunch vart de film. The Notebook, den va bra :P och sen mera musik och lite lasning i Twilight..
Vid ca kl 5 kom vara gaster, Penny och Steffan. Penny traffa Erik nar dom gick i skolan tillsammans for tydligen ett bra tag sen i Pennsylvania (Erik ar dar ifan). Steffan ar tysk och har bott har i 9 ar nu, dom traffades pa Pennys syster och Steffans kusins brollop. Han va har pa ett 6 manaders visum och lyckades tydligen bade traffa nagon och giffta sig sa dom, de gick fort..

Vi alla tog en promenad efter maten oxa, va faktiskt kallt. Och da hade jag jeans, tjocktroja och min svarta jacka.. ca 6,7 grader tror jag de var, hade behovt vantar sa radd for kyla som jag ar ;P Men va en valdigt fin kvall, stjanklart o mysigt. Men nar vi gatt en bit kom nagon dock pa att tjejerna lag hemma i sina sangar och sov, inget bra sa Anna och jag gick snabbt tillbaka medans dom andra gick och mata Chris o Susen's katter. Har ni hort natt sa vidrigt, vara grannar ar pa semester, pa Hawaii!! Onskar inte alls att jag oxa fick aka dit, nej da...

Nej dags att sova snart, ar trotter efter en inte alls jobbig dag men klockan ar ju halv 12 och imorgon blir de pepparkaksbakning som jag hoppas jag orkar upp till...

 

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0