Life is a bitch, and then you marry one...

Hatar att inte kunna sova, att man ligger vaken och tanker pa saker som man absolut inte ska tanka pa. Saker som man inte mar bra over och saker man saknar. Orkar inte med en san kvall till men forsakerhets skull sa ska jag lagga mig tidigt... ska bara skriva de har och sen sova. Hoppas jag pa iaf :)

Ligget for tillfallet i sangen och skriver och lyssnar pa Rix Morronzoo, va ett tag sen man horde pa de. Kanns som hemma och ligga och hora pa dom :)

Idag har de inte hant nagot speciellt, allt rullar pa som vanligt. I morgon ska jag bara jobba 7.30-12.30 for vardfamiljen aker bort over thanksgiving. Ar ledig hela torsdagen och sen jobbar jag 4-8 pa fredag. Pa lordag ar Oskars fodelsedags fest och sen ska anna och erik bort igen sa ska jobba pa lordag. Ska pa hockey imorgon kvall oxa, ska bli kul :P

Nu ar de dags att ta pa pyjamas och sen krypa i sang :P
Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0