levande dod..

Fy satan vad jag ar trott, inatt maste jag bara fa sova bra!! Somna vid 1 natt sant igar och vakna och somna flera ganger om, kolla klockan vid halv 5 och efter de sov jag till vackarklockan ringde 10 over 7. Inte sa rolig dag idag med andra ord, kandes som jag skulle somna vilken sekund som halst.
Efter som jag va sa trott sa gjorde vi inget speciellt, dom lekte sa fint sjalva sa jag fick sitta i Oskars soffa och vila lite :) de tackar vi valdigt mycket for!!

Imorgon ar som sagt en konstig dag for jag borjar kl 7.30 och jobbar till 9.30. Sen ar jag ledig till 1 och borjar da igen och jobbar till 8. Anledningen ar att Erik ska jobba sent i morgon sa Anna tyckte att de va battre om jag hjalpte till pa kvallen an att jag jobba pa dagen.. Synd for mig bara att jag "slutar" forsta gangen nar dom ska sova, kanns lite B. Tycker jag hade kunnat fatt sovmorgon istallet :/ Men nu ar de som de ar sa ar bast att sova nu, om jag kan vill saga..

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0