klippa, plippa, pippa...

Basta bastis <3 jag vet inte vad som hander med mig nar jag pratar med dig men allt blir bara sa kul och jag kanner mig som ett barn pa nytt ;) Sknar dig sa mycket men blir lite battre nar jag far se och prata med dig iaf :D Och som du sa, vi tackar den javeln som skapade webbcamen ;D

                 
De har va en bra dag, forsta riktigt varma och valdig soliga dagen pa aret. Slutade tidigt sa drog hem till pappa for att sola :D Fett med nice ;) Bara du och jag och vara hemligheter :P

Idag va jag uppe tidigt, for att vara mig iaf. 10 i 9 va jag i koket och gjorde te :D Sen vart de pepparkaksbakning, en valdigt bra och god deg maste jag saga.. vem kan ha gjort den ;O efter nagra platar med pepparkakor, va valdigt mycket deg kan jag saga, sa vart de frukost. Agg, korv och kringlor (brod). Mums, akta amerikans frukost med tysk medverkan for Steffans skull.
Sen vart de sangen med datan vilket resulterade i ett valdigt kul, knasigt och extremt underhallande samtal med bastis <3



Dags att vara social med henne igen :D
Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir alltid så mkt gladare när jag pratar med dig :D

GE mig tillbaks de där underbara dagarna! då man låg i solen och bara hade det bra med sin bästabästis Siccan.



<3

2009-11-22 @ 22:19:27
Postat av: Anonym

Jag blir alltid så mkt gladare när jag pratar med dig :D

GE mig tillbaks de där underbara dagarna! då man låg i solen och bara hade det bra med sin bästabästis Siccan.



<3

2009-11-22 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0