Jippi :P

Idag ar jag glad for klara korkorts teorin idag, forsta forsoket :D hihi va ingen forutom min vardfamilj o deras grannar som visste.. 

Borjade 12 idag men skrev vid halv 11 sa gick upp ganska tidigt o duscha o sant. Sen akte vi ivag o Anna slappte av mig sa akte dom och handla sa jag fick klara mig helt sjalv.. Va mycket vanta o manga olika koer som man fick sta i men till slut kom jag fram o fick skriva. Hade bara 3 fel.. Men sa gammaldags de var, man skrev for hand och man fick ga in i sma bas liknande saker. Var da fult dar kunde man sta vid en lang bank och skriva (som jag fick gora)...


Idag ar de exakt 1 manad sen jag akte till USA, kanns som valdigt lang tid men vet att jag har de ganger 11 kvar..


Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D



<3

2009-11-05 @ 23:02:51
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0