good and bad..

Har varit en bra dag idag pa manga satt.. klara teorin som ar de svaraste, hade de jatte trevligt pa Borrone ikvall men dagen med barnen va inte alls kul.

Dom sov bara 1 timme o 30 min pa eftermiddagen o inget pa formiddger efter som dom foljde med till mitt test. Sen vagrade dom ata lunch nar vi kom hem och vagrade ata kvallsmat oxa. Va er de med dom har barnen??? Om en vagrar sa vagrar den andra oxa, sa ar de alltid..

Men hade de iaf valdigt trevligt pa kvallen med Tess, Mickis ganger 2 (en fran min LCC-grupp, o sen en som frida kanner) Frida och Sara som kom dit i mitten pa loparrundan :D Prata om allt mojligt o kom fram till att vi skulle gora natt i morgon oxa, bara inte vad.. Mickis i min LCC-grupp akte dit med mig for hon har aldrig varit dar sa hon skicka ett sms o fraga om vi skulle aka tillsammans o klart de gick bra. Hamta upp henne sen bar de av.. Nar vi skulle aka hem sa missa vi bada avfarten sa fick aka o vanda :D hehe  men hem kom vi bada iaf...

Nu ar de dags att nanna kudden, borjar 8 i morgon som vanligt sa maste fa lite somn :D

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

så himla cool, du är inte bara i USA utan du kan köra omkring där också :D



Barn gör så, gör ena så gör den andra likadant ^^ Det är bara acceptera och lösa det på bästa sätt :D



<3

2009-11-06 @ 08:45:08
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0