Frucktade ogonblicket har kommit..

Jaha nu ar de har, tiden da helvetet borjar.. Igar tog Maja sina forsta steg och idag ville Sonja inte vara samre. Tvillingar som bada borjar ga med mindre an 24 timmars mellanrum, hjalp sager jag bara. Drojer inte lange nu innan dom bada springer ivag at varsit hall som jag har sagt hela tiden. Men sager lite om hur dom borja ga oxa, Maja gick ifran mig och Sonja till mig :D hehe Tror Sonja gillar mig lite mera an vad Maja gor faktiskt. Maja ar sa mammig hela tiden, sa fort hon ser Anna sa ska hon till henne...

Jaa dager har annars bjudit pa Ikea.. Kopte inget men fick en Marabou choklad av Anna, fast jag sa att jag kunde betala sjalv. Innan Ikea akte Anna och titta pa en sang som va tankt till Oskar men hon fraga mig om jag ville ha den. Ar lika stor som den jag har fast hogre o finare sa hon. Mera vuxensang kalla hon de oxa. Sa hoppas pa en ny sang :D skule vara nice...




Annars sa har dagen varit ganska forjavlig faktiskt, varsta dagen sen jag kom hit med saknaden av sverige. Va hur nara som halls att borja grata mitt framfor barnen.. Passande att vi akte till ikea idag da..


Nej nu ska jag val forsoka sova iaf, se hur de gar..

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Nu börjar det jobbiga snart då. Att jaga dom hela tiden när de springer åt olika håll ;)



Gumman you will make it!



<3

2009-11-12 @ 14:48:43
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0