Forsta advent

Jaha, da ar de snart jul da, stammning?? NEPP, ingen alls.. Elr vad sager ni om 20 grader kl 15.30, stralande sol och klarbla himmel.. Har dock atit tre pepparkakor och tva klementiner nu (lunchen) och lyssnat pa All I Want For Christmas Is You for att tvinga fram lite kannsl o de lyckades :D

Har inte varit o handlat an, funderar pa att gora de i morgon efter jag slutar. Har ingen lust efter den har dagen.. Jag tror faktist att jag iaf blivit botat fran min kopmani som vissa (mamma och berga) har sagt att jag har, inte handlat natt pa lange och sparat nastan alla penagr, forutom att jag kopt datan o en flygbiljet da :D hehe o de va dyrt sa finns inte sa mycket pengar att slosa sahar runt jul..

Jag har oxa kommit pa natt nytt idag, om man ar negativ o tror de varst sa blir man inte besviken.. Jatte bra, ska jag leva efter resten av livet trots kakans protester!! Vantar oxa pa svar och han vet vem jag menar, idag har jag sagt mitt. Nu ar de din tur... Och enligt min nya negativa syn pa livet sa kommer de sjalvklart inte vara natt bra..
(Kanske bara kakan o en till som fattar de har)

Blir galen pa mitt halsband oxa, har fastnat vid knappet och gar inte loss. Och jag kan inte oppna halsbandet heller sa far inte av mig de. Far val be Anna om hjalp elr natt..

Jag maste vara galen som anns overvagde att kopa en gitarr for 5.500  som skulle hanga pa vaggen!! Tittar pa kamera o fick ett tipps pa en som kostar nastan 5000 har och jag tyckte de va dyrt, men jamfor de med en gitarr som jag aldrig skulle spelat pa.. Hallre en kamera da som jag anvander (en bra kamera) an en gitarr som jag inte anvander..

Dags att dra och gora natt annat an sitta vid datan...

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0