:(

Jag ar masokist (tror de heter sa), ska gar och duscha o nar jag kommer ut sa star Erik o tittar pa tv. Han berattar att de ar Simon & Gartfunkels 25ars jubileum. Sa sa han att jag troligtvis inte viste vilka dom va, HA jag ar ju uppvuxen med The Boxer!!
Men iaf, sa precis nar han sager de sa borjar dom spela Bridge Over Trubled Water. Och har kommer hela masokist saken in, for Erik gar upp och sager att han inte ska se pa de nu for ha spelar in. Men istallet for att stanga av sa satter jag mig sa klart ner och lyssnar trots tararna tranger pa.
Nar laten ar slut sa gar jag o duschar som planerat och sjunger pa laten bade pa svenska o engelska.. Nar jag ar klar gick jag direkt till datan o soker pa Spotify efter "Som en bro over morka vatten" o hittar den sa klart. O de ar sa klart oxa med Helen Sjoholm som spelades pa Roines begravning sa nu sitter jag har med tarar i ogonen o kande att jag va tvungen att skriva...

 

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0