Birthday party :D

Hejsan, dags for ett nytt inlagg antar jag :)
Lordag idag och gissa om jag ar lagom glad att jobba 10 timmer :/ Borja kl 8 o jobba till 1 men Oskars fodelsedagsfest va idag sa vart bara ca 3 timmar som jag fick gora vad jag ville innan jag borja jobba igen kl 6. Dom spenderades i sangen, fors prata jag med kakan o sen laste jag i min bok som jag bara har 90 sidor kvar av. Sen har jag last 500 sidor pa engelska bara for de ar kul :D:D Sen vila jag en stund for jag va grymt trott o frusen oxa efter 2 timmar ute i kylan (ca 15 grader tror jag)...

 

Sen jobba i 5 timmar till, fran 6 till 11 nar vardisarna kom hem. Dom akte vid halv 8 sa tjejerna slapp jag lagga sjalv sa va bara Oskar. De gick valdigt bra, inget gnall forutom att han ville att vi skulle lasa flera sagor. Men sa fragade jag vem som bestammde nar mamma o pappa inte va hemma o da sa han kort o gott : Du :D hehe smart kille, sa vart inga flera sagor. Men han hade en lang nap pa eftermidagen sa han somna dock inte fors 45 minuter senare typ. Men va sa duktig och lag kvar i sangen, va bara uppe o kissa och drack vatten en gang :D

Och om nagon undrar sa va de Anna som sa till honom att jag va boss nar dom inte var hemma :D

Imorgon ska jag aka och handla julklapp till julklappsbytet som vi ska ha pa au pair motet den 1 dec och bya Oskars fodelsedagspresent som va trasig nar han oppnade den. Himmla skrap bara... Sen ska man val se om man hittar nagrajulklappar till vardfamiljen och kusin o hennes familj, o kanske natt till mig sjalv oxa ;D

 

Lite bilder fran dagen :D


Dom sma sotingarna vantar pa att aka till brors kalas :D

B-dayboy :D Hela 4 ar nu.. Fin vart han av fruktpajen oxa ;)


Hittade vardens sotaste jacka i deras lada idag sa kunde inte motsta att satta pa Maja den :D Ar hon inte for sot, plus att hon har fatt paj oxa sa lagom smutsig runt munnen ;D Charmade varanda kotte pa partyt :D

 

Nu ar de dags att lagga huvet pa kudden o invanta somnen..

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Asså de är ju så himla söta barnen :D man blir ju glad bara att titta på dem :D :D



<3

2009-11-29 @ 13:36:00
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glömde skriva grattis Oskar :D

2009-11-29 @ 13:36:39
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0