Pepparkaksdegs-bakning, mys & varmchoklad :)

Hejsan pa er, kul att just du titta in och ville lasa lite om min dag ;P

Den borjade kl 8.30 och nar jag kom upp sa stog Erik pa kna och stada golvet for nagon av tjejerna hade valt en kopp med kaffe.. Sen vart de bad och lite lek inne. Har namligen regnat har idag, tredje dagen sen jag kom hit. Sen naptime och under tiden gjorde jag pepparkaksdeg, vart bra hoppas jag pa.. Smaka gott iaf ;) Koket vart dock kaos sa jag va tvungen att ta en bild. Och tack sa mycket for hjalpen mamma, fick recept och massa hjalp :D


Kaos efter jag gatt loss med bla bakmaskin, mjol, ingerfara och kanel..

Efter de sa vakna tjejerna och dom fick lunch, sen vart de lek igen och lite mys med varm choklad for mig och mjolk for dom :P Har sitter dom tillsammans o myser i en fotolj :D
 

Sonja o Maja i lek-action ;)


Sen efter lek o mys va de dags att sova igen, tror ni dom ville de?? NEJ!! Sonja somna inte och Maja somna efter en laaaang stund och sov i helt 45 min... Sa upp och leka igen, gud va latt livet va nar man va liten:) Bara leka hela tiden, men de far ju jag gora nu oxa sa jag klagar inte alls..
Trots att dom knappt sov natt sa han jag med att tvatta en maskin tvatt, stada av koket efter jag bakade, dammsuga kok, matrum, Oskars rum och halen och stada hela Oskars rum fran alla leksaker. 10 minuter efter Oskar kommit hem sag de lika dant ut igen. Men anna tackade och sag glad ut.. :)

Min film fran Netflex kom inte idag heller, elr sa sag inte anna den i postladan sa hon. Hoppas pa att den kommer imorgon sa jag far se pa film.. Far iaf en promenad imorgon och ga upp till postladan :D Pa tal om film sa va de ju premiar pa New Moon idag, vill se den!! Vet bara inte nar och med ve for de ar ju inget kul at se den sjalv. Kanske vantar tills den kommer pa film sa jag kan hyra pa netflex ;)

Har nordat I Gotta Feeling idag med Black Eyed Peas, den ar sa bra och har lite roliga minnen fran helgen som jag akte tillsammans med froken Cecilia Ellmark och Lovisa:D Men har ett till musik tipps idag, Whiskey Lullaby med Brad Paisley och Alison Krauss. Kan inte sluta lyssna pa den, ar sa sorglig och sa bra!!

Nu ar de dags att lasa lite Twilight igen, kanns som de gar lite segt men ar iaf pa sida 199 nu :D

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0