Draft: Nov. 17, 2009

Hejsan pa er, sitter i soffan o ser pa Gossip Girl.. Missa OTH idag :( men ar glad anda for fick min nya sang idag :D:D Den ar sa fin, en fore och efter bild sa alla kan se...

   Fore                                                           Efter
      


Annars sa har de inte hant natt speciellt idag, jobba mellan 11 och 5 sa en kort dag idag.. Prata med basta personen hemma dock innan jag barjade. Saknar min bastis!!!

Efter som jag inte skrev natt igar kan jag beratta att jag prata med Tessan i 30 min, nice. Prata om allt mellan himmer o jord och lite annat oxa.. :D annars spenderades agen mest framfor tv:n Sag pa Hockey, San JosevSharks forlorade men Doug Murray vann iaf sitt slagsmal som han hade :D JJ och Detroit Pistols forlora oxa med 5 poang sa ingen bra dag..

Jag hatar reklam, ar mera reklam har an tv program. Ljuger inte, spelar man in ett pogram pa en timme sa tar de bara ca 30 min att se pa de om man spolar forbi pausen. De ar helt sjukt!! 

Nu ar de snart dags att sova, borjar 7.30 i morgon :/

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0