Hellu :)

Sitter for tillfallet i soffan och har precis satt klart pa mina serier. Forst va de One Tree Hill och sen Gossip Girl... Nice, men OTH utan Lucas och Peyton ar inte samma sak aven om de fortfarande ar riktigt bra :D (hoppas jag inte forstarde natt for er hemma i sverge men ni borde veta de vid de har laget..) :)

Idag har jag bara jobbat 5 timmar och dom sov typ 1,5 av dom sa varit en lugn dag.. Flickorna va hos lakaren i morse och fick sprutor plus att dom ar forkylda sa dom ar inte alls roliga :( men tycker synd om dom, snoriga o hostar. Ar inte kul alls...

Vill bara saga oxa att jag saknar alla hemma valdigt mycket <3 Lite bilder pa mina underbara vanner och familj..

BFF Kakan <3
 
  

Fia <3 Bild fran varan sista fika innan jag akte :'(


Vet att du inte gillar den har bilden man de gor jag <3

Saris <3 Saknar dig natt grymt! och alla din sms: Hej, vad gor du? Puss elr, God morgon, vaken an? Puss.... :P <3


Kommer aldrig glomma Oland med er tjejer <3

<3, finns inte sa mycket mer och saga om min blackabrud Lina. Du ar underbar, en riktig van <3


En tid vi aldrig glommer, trots vissa minnesluckor ;) <3

Syster, pappa, Monica o Berga igen :D


Jag o mamma <3


Den basta till sist... <3 saknar dig!!!



Nu far de vara nog med de har, aven om jag har typ 50 bilder till som jag skulle vilja lagga upp.. Dags att sova, borjar 7.30 imorgra. Fyyy pa den tiden!!


Puss o Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0