Woohoo party!!

Nu sitter jag i min sang och skriver o kollar data :D sa nice men ganska kallt sa ska krypa under tacket hade jag tankt :D

Idag har jag spenderat dagen for de mesta pa ett flyg, tog 5 timmer ca att aka hit sa lite drygt. Tessan hamta mig vid flyget och de va kallt. Assa typ sa kallt sa de skulle kunna komma sno kallt. hehe de ar mycket battre an halv ljumna CA med 10 grader. Sa akte vi till huset och lekte massor med Elias o Emma :P jag och dom tyckte de va jatte kul.. Sen kom Joe hem och da fick vi vuxna middag (Emma o Elias hade redan atit)  och sen massa mera lek o bus till dom skulle sova vid 8 och da fick jag tid att kolla datan. Sa vart de te i soffan med tessan o datan sa klart. Efter Emma hade somnat vilket tog lite tid for hon somna i bilen fran flygplatsen, sa akte vi till Tessans kompis. Vilket resultera i Mojito for mig och vin for dom och sager bara en sak... Fan vad vodka slar till nar man inte druckigt natt over 2 manader, sa eventuella stavfel och konstigheter kan skyllas pa tessan o hennes kompisar!! Jaa hade kul iaf, och roligt att lyssan pa dom nar dom prata om massa olika saker. Hor verkligen skillnad i dialekt fran har och CA men fatta anda de mesta. Min vardmamma hade ringt sag jag men hade inte mobilen pa mig utan i vaskan sa far ringa henne i morgon nar jag vaknar..

Nu ska jag forsoka sova trots klockan bara ar halv 11 i CA sa ar hon halv 2 har!! Hade inte raknat med att komma in i dimman direkt nar jag kom hit men fan va nice :D

Puss o Kram <3, saknar min bastis som skrev jatte fint idag pa sin blogg som jag inte komentera sa ska gora de nu. BFF <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0