Vanner for livet <3

Fy fan vilka basta vanner jag har, dom ager verkligen <3 Tack sa mycket for paketet, och framfor allt for brevet. Vart jatte glad och fick mig nagra skratt :P Hur fan kom grisen in i de hela?? :S haha xD
Vill bara saga hur mycket jag saknar er, hur mycket jag uppskatade paketet, alskar er och langtar tills jag far se er nasta gang<3<3<3.
Hoppas Lina kan ta sig over de stora bla havet och komma och halsa pa. Och vart lite beviken nar jag sag att paketet va sa litet sa ni inte fick plats i de, hade varit den basta julklapp jag kunnat fatt ;D <3

Saknar er tjejer och langtar tills vi sitter pa Curiosa och snackar om allt mellan himmer och jord igen<3

Till mina 3 vanner som jag vet kommer finns dar resten av livet, och jag finns for dom lika mycket! Lina, Sandra och Fia <3 Alskar er och kan inte saga de tillrekligt manga ganger, ni betyder sa mycket for mig och de hoppas jag att ni vet.
Om inte innan, ses pa arlanda om 10 manader! Puss pa er!!<3



The girls pa arlanda innan jag akte. En dag, natt och morgon jag aldrig kommer glomma! Mycket gladje och tarar den dagen <3 

Puss o Kram pa ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0