Tidigare

Lite fran tidigare idag...

17/12-09 kl 09.15


Sitter I skrivande stund pa ett flygpan och hoppas pa att kunna somna innom en snar framtid. Langtar tills jag ar framme och far satta fotterna pa marken igen, den har gangen i Philly. Jag gillar inte att lyfta och landa sa kanns bra att en av dom sakerna ar avklarade..

Hade svart att somna igar, tankte pa det sista dygnet i sverige och med mina vanner och mamma. Jag har nog aldrig gjort natt varre an att forst aka ifran min mamma hemma i Skarblacka och sen behova ga ifran 3 av mina basta kompisar pa Arlanda. Tyckte att de va valdigt jobbigt da men nu sahar 2 manader efter de sa fattar jag inte hur jag klarade av de… Somnade val vid 1 eller natt sant i natt sa hoppas som sagt pa att fa nagon elr nagra timmars somn pa planet. Va upp kvart over 6 sa inte allt for pigg varken da elr nu.

Testa min nya mascara idag for dom som ar intreserade, satan vilka ogonfransar jag fick :P hehe va ett bra kop, far se om dom ar lika fina nar jag kommer fran till Tessan :D Som jag for ovrigt inte har traffat pa 1,5 ar. Sjukt vad Emma och Elisa kommer ha vaxt sen jag sag dom sist..

Nu ska jag forsoka sova lite och funkar inte de sa har jag med mig New Moon som lite tidsfordriv..




Nu ar klockan 12.30 CA tid ,vilket betyder att de ar ca 1 timme kvar att flyga och dom gar med dryck och sant en sista gang.. Har inte lyckats sova natt varst, men va pa vag och somna men gjrde aldrig de. Mest varit de har stadiet dar de kanns som man ska somna vilken sekund som helst men jag gjorde aldrig de. Plus att man blir sa javla stel i nacken. Sa fick jag en tung javla handvaska pa halsen o sidan av ansitet av en tjaring som gick forbi men hon kunde inte be om ursakt. Idiot!!

Sa sitter de ett konsigt javla par pa andra sidan gangen om mig. Han har typ flesmjukisar pa sig och sitter med sahar grej for ogonen. Plus att dom ar bakterieradda sa de sjunger som de, dom torka av armstod ch bord nar dom satte sig ner och tjejen nos, da tog hon upp handsprit och borja gnugga handerna. :S halla ar ju hennes egna bakterier spala roll da…

Nej nu ska jag dricka natt for de kommer snart till den bakredelen av planet dar jag har min fina lilla ekonomiplats :D For ovrigt va de tur att jag hade en macka med mig for dom som dom hade pa planet rackte inte till alla. Men ar hugrig nu anda..

Puss o Kram, fran ett plan nagon stans over USA <3

 

(hoppas pa att de inte va for manga stavfel for orkar inte lasa igenom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0