This sucks!!!

Bhaaa jag ar irriterad pa mina vardforaldrar!!!!
Pratat men Anna flera ganger om min pappa ska komma o halsa pa, hon har sagt att de skulle passa battre om han kom nar dom ar i sverge men idag sa sager hon att de inte finns natt alternativ. Att dom vill inte att nagon ska vara har sa lange dom ar hemma. Tack for de, kunde inte sagt de innan... Sa alla som vill halsa pa maste komma i juni nar dom ar borta under 2 veckor. Men jag maste sta ut med att dom tar hit gaster, och jag far flytta pa mig o mina saker under tiden dom ar har!!!

Och min vardpappa kommer ner nar jag ser pa tv och Oskar leker nere i tv rummet, han sitter och skriker o har sig nar jag ser pa ett tvprogram!!! Men iaf, min vardpappa komenterar att jag maste tanka mig for vad jag ser pa nar Oskar ar har nere. Halla, finns 4,5 andra rum som Oskar kan vara i och leka men bara ett rum dar jag kan se pa tv. Skaffa en egen tv som jag har i mitt rum om ni inte vill att jag ska se pa vissa program nar han ar har, vad ska jag se pa da?? Barnpogram elr?? Man svar i nastan alla program pa tv nagon gang...

Den har dagen har inte varit nagon hojdare i ovrigt heller, borja 7 och sluta 5. Bara de gor att dagen borjar daligt, tortyr att ga upp vid den tiden!
Nu ska jag fortsatta se pa Gossip Girl..

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

låter inte alls kul, hoppas de ändrar sig :/



<3

2009-12-08 @ 10:19:42
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0