tack!! :P

Idag fick jag paket, tack sa mycket mamma, angelica, mormor o morfar och farmor.. hehe har redan lyckas lista ut vad de ar i dom flesta paket som ar inslagna. Fran mormor och morfar ar de en chokladask (gissar pa paradic), i ena paketet fran angelica och farmor ar de dilldipp och i dom andra sma paketen ar de smycken fran guldfund, orhangen i minst ett av dom kan t.o.m. vara i tva... Sen fick jag massa smagodig, hehe surt i en pase och resten i en annan :P Marks ju vem den ar ifran mamma ;D och skumtomtar, 3 pasar:D:D och hallon o lakristuggumi, ostkrokar (ostbagar) knackebrod och sist, mina mjukisar :D hehe inte for att vara san men mamma de vart fel mjukisar, jag mena dom andra gra med mudd pa... men dom har ar minst lika bra :P
Passa valdigt bra med knacket for igar sa va Erik pa Ikea och dom hade Kalles kaviar sa nu ar jag valdigt lycklig och at en macka forut, va dock inte mitt kanckebrod for de va innan jag fatt de.

Har varit ute och gatt och kanner mig duktig, men avslutade middagen med gardagens kladdkaka sa de jamnarut sig ganska bra dar. Vet inte men den har familjen ater efterratt efter varje middag, maste inte vara nagot gott som choklad elr kladdkakan utan ofta ar de frukt men de ar alltid nagot efter maten..

Nehe nu ska jag se om de finns natt bra pa tv:n sen ska jag vanta tills Oskar ska sova och sen blir de film och ostbagar for hela slanten :D:D

Just de har fixat en liten sak idag sa slackt och vissa vanner (dock inte alla) kan vanta sig en sak i brevladan snart. Och Fia, you got mail! skicka idag till dig med en liten fraga som behovs besvaras...


En hog med presenter :D


Och mums pa knacke med ost och kaviar, till vanster ar dillkaviar och till hoger vanlig :P


Jag och the ladys in pink :P Bada ar sjuka igen och Maja har brannskada pa tva fingrar. OBS, inte mitt fel! Jag fick tillbaka henne sa efter helgen..
(Ar de nagon som ser att jag fargat haret??)

 

Puss o Kram pa er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0