Spannande rubrik for en spannande dag!!!

Far bli ett kort inlagg idag, har inte hant sa mycket heller som ar vart att beratta om.

Jobba mellan 8 och 4 och sen fargade jag haret (inte allt for lyckat men orkar inte slita pa de mera o farga om de direkt). Efter de vart det middag med vardfamiljen sen TV. Hade lite o se ifatt sa va skont att vara hemma o mysa i soffan. Just de, tvattat idag oxa, som dom flasta andra dagarna ifs :P

Sa de va min spannande dag ;) nu ska jag fila ner mina naglar som vaxer som bara den. Och de ar samma sak med haret, luggen ar nedanfor nasan redan o va bara 2 manader sen jag klippte mig. Brukar inte behova klippa mig sa ofta men vaxer mera i varmen har.. Sa nu vet ni de oxa :D

Natti Natti pa er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0