shopping al'a Target

jaha trott och valdigt sugen pa att sova sa sitter jag har igen efter en dag med full fart.. Dagen har bla bjudit pa 1 timme lang promenad, massa lek och till slut shopping pa target. Koppte dom sista julklapparna till Tessan o Joe, Erik o Anna och Oskar, plus lite till mig sjalv :P Behovde tandkram, den va sa slut som den bara kan bli..

Har kommer lite bilder och forklaringar :P


Frukost time :P


Tror ni jag fick ata i lugn o ro?? Nepp, forst kom maja och sen sonja och bada skulle sitta i knat sa klart :P Under att man far i sig nagon mat alls pa de har stallet :P


Glad Maja :P


Mys Maja, kram :P


Glad Sonja vid den nu lite juliga eldstaden :P


Eldstaden, nu mera fin med julstrumpor och lite tomtar :P


Sa sot :P Sonja visar sin basta o sotaste sida..


Mitt nya linne, fargen ar dock inte den samma pga blixten..


Har ska de bli slingor :P


Lite blandat som jag kopte, bla cover girl puder och ny bra Loreal mascara, tandkram, och borste. Sen lite olika rese artiklar som: harsprey, deo, tandkram och rakgel.. Man far sa klart inte ha med sa mycket vatska sa undra hur jag ska fa med mig mitt vax :S


Erik och Anna's julklapp :P

 
Nu ar de nastan fordigpackat, hehe fan jag borde fa tittel som varden basta packare.. Fattar inte hur mycket jag behover och hur bra man kan packa. Som tur ar har jag stor handvaska som jag ska lagga datan och diverse andra saker i :P

De har tog ju "bara" 35 minuter. Sa nu ska jag sova for borjar halv 8 i morgon sa blir att ga upp kvart over 7 :/

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi nice med bilderna ;) Nice julklapp till erik och anna :D

2009-12-16 @ 13:41:17
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej! Vart ska du resa någonstans? :)

2009-12-17 @ 00:49:25
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0